Taal
Bel ons voor info 0294 - 74 50 70

Seminar

Workshop Lumosa: Back to the future of EV charging

  • Datum:
    donderdag 14 oktober 2021
  • Tijd:
    10:30 - 11:00
  • Locatie:
    Praktijktheater Mobiliteit

  • De energietransitie komt met rasse schreden op ons af. Hoe ga je daar nu praktisch mee om?
    Lumosa is al 15 jaar bezig met het ontwikkelen van producten voor de energietransitie. Wij nemen jullie mee in onze toekomstvisie: Back to the future! We delen onze lange termijnvisie en geven jullie een doorkijkje in oplossingen voor de korte termijn. Ledverlichting voor sport, terreinen en openbare ruimte, laadpalen en het energie ecosysteem. Interessant voor iedereen die beleid maakt, implementeert of in de technische realisatie geïnteresseerd is.

    - Hoe kijken wij naar de toekomst van de energie transitie
    - Energie ecosysteem
    - AC-DC roadmap van elektrisch laden

    Sprekers:
    Catherine Maas MSc, Research & Innovation manager, Lumosa
    Mark Hoevenaar, Directeur Marketing, Lumosa
  • Sprekers/Partners:

    Catherine Maas, Lumosa
    Catherine Maas, Lumosa
    Mark Hoevenaars, Lumosa
    Mark Hoevenaars, Lumosa

    Catherine Maas is teamleider van het research en innovatie lab van Lumosa. Hier werkt zij aan het realiseren van producten op de roadmap die een bijdrage leveren aan de energietransitie. Het eerste product, de AC laadpaal wordt op deze beurs geïntroduceerd.

    Maas gelooft in de rol van technologie om een deel van de energietransitie te realiseren. Zij heeft een passie voor het ontrafelen van complexe problemen. Haar ervaring als researcher zorgt voor een scherpe analyse van deze uitdagingen, zodat die beantwoord kunnen worden met praktische oplossingen.

    Mark Hoevenaars is teamleider van het marketingteam van Lumosa. Hier werkt hij aan het in de markt zetten van de oplossingen voor de energietransitie. Zijn passie ligt in het bouwen van het Lumosa merk met een sterke belofte en een helder verhaal. Zijn strategische visie gecombineerd met een praktische hands-on benadering zorgt voor een propositie waar de markt positief op reageert.

    Duurzaamheid wordt steeds belangrijker maar nog net niet voldoende om tot gedragsverandering te komen. De kunst is om in dit spanningsveld proposities te bouwen die behoeftes van klanten vervullen en tegelijkertijd ook duurzaam zijn.